Sunday, February 21, 2010

kalau lah aku ada ........


hari ini hari ahad..
intro::
sepatut nye budak2 atau pelajar u da kene balik u ni..aku arini malas nye nak lik u tu..bile balik ade je kije yg xsiap,tertangguh sane sni..boring betul..ni blom kije ag ni..bukan ape.....xnak balik sb byk barang jgk..lau ade kete kan bes...xyah la bekejar nek bas pas2 nek train ag..

sesak ramai bukan org mesia la..bau pon macam2 de..

bukan intro dah::
gambar atas tu la kete yg aku nak..pe ag,sape nak kasi 1..?hehe..idaman tu...
harapan semoga aku dapat sebijik kete tu..aminn...



tpi yg pasti and pasti sgt2,esok kene balik gaakk...waaaaa...kene hadapi gak sume tuh..nak wat camne,terima je la..bukan lame pon nak blaja ag..da final year pon..and final sem..i loikeee...hehe..

suke nye..

but dalam dilema gak..

---> continue master atau bekerja atau master sambil bekerja???



jawab2..;)

then, sambung master, lambat ag nak dapat kete tu..lau bekerja, mmg senang da 2..haa...plih bekerja la...short cut..

kalau itu la jalan aku,aku terima seadanya...amin...
janji aku bile da dapat kete ni,aku xmau la berlagak2, xde pekdah pon..p daahh..
bwak femily p jalan2 1 mesia..yihaaa....!!!!!

p/s: i l0ve u honda civic..muuaaahh...


No comments:

Post a Comment